آسان خرید 2

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:8

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

روزنامه نسیم شمال و مطبوعات

شرح حال زندگی نامه اشرف الدین قزوینی:

سید اشرف الدین قزوینی معروف به گیلانی فرزند احمد حسین قزوینی در سال 1258 هجری قمری به دنیا آمد در شش ماهگی بود که پدرش را از دست داد و در یتیمی ملک و مال و
خانه اش را غصب کردند و او دچار فقر و تنگدستی شد. در جوانی به عتبات رفته و چندی در کربلا و نجف زیسته و بعد سور
میهن پرستی او را به ایران کشیده است. سید به قزوین آمده و از آنجا در 22 سالگی به تبریز رفته و با پیری روشن ضمیر آشنا شده است. دوره تحصیلات مقدماتی را در تبریز گذرانده و هیئت و جغرافیا و صرف و نحومنطق و هندسه و علوم متداول دیگر را آموخته و چندی بعد به گیلان آمده و در رشت اقامت گزیده و از رشتیان نوازش ها و مهربانی ها دیده است و نخستین شعرهای خود را در همان جا سروده است و زمانی که به گیلان بازگشت
روزنامه ی قفقازی را که به سبکی نو و زبانی ساده نوشته می شد با خود آورد که یکی از این روزنامه ها روزنامه ملانصرالدین بود که با دستور محمد علی میرزا در توقیف بود و پنهانی به ایران می رسد و تاثیر بسزایی در سید اشرف الدین گذاشت و راهگشای راهش گشت.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • hffjh gjgjgjk
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • hffjh gjgjgjk