آسان خرید 2

۶۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

چکیده:

نشت آب در سدهای خاکی و نحوه کنترل آن، اولین گام موثر و یکی از مهمترین مسائلی است که در طراحی سدها مورد توجه خاص متخصصین امر قرار می&zwnj گیرد. دانش و آگاهی از قوانین بنیادی نشت به متخصصین اجازه می&zwnj دهد تا از بوجود آمدن مشکلات جدی در کنترل نشت جلوگیری کرده و بهترین نوع سیستم کنترل نشت را انتخاب نمایند. آگاهی از تاثیر پارامترهای زیادی که در نشت آب دخالت دارند می&zwnj تواند در رفع سریعتر مشکلات طراحی کمک شایانی بنماید. در این تحقیق جهت آنالیز نشت پی و بدنه سدباغکل از نرم&zwnj افزار SEEP/W استفاده شده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فایل کامل و دارای مطالب ذیل است:

فهرست مطالب

مقدمه: 7

تعیین بهای تمام شده اموال ماشین آلات و تجهیزات... 9

بهای تمام شده اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 9

مخارج جاری و سرمایه ای.. 11

زمین.. 11

تاسیسات و مستحدثات زمین.. 12

ماشین آلات و تجهیزات... 13

تاسیسات در مورد اجاره 15

ظروف... 15

ابزار آلات... 16

بخش دوم. 16

طرق تحصیل اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 16

تحصیل دارایی بطور نقد. 17

تحصیل دارایی بطور نسیه. 17

معادل قیمت نقدی (قیمت بازار) 17

ارزش فعلی اسناد واگذار شده 17

تحصیل دارایی از طریق صدور سهام. 19

تحصل دارایی از طریق تولید یا احداث... 22

ب: به حساب دارایی بردن بهره 26

تحصیل دارایی بطور رایگان.. 30

محاسبه سود یا زیان معاوضه: 34

مخارج بعد از تحصیل اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 36

تعویض و نوسازی.. 37

گسترش و الحاق.. 39

مخارج جابجایی و نصب مجدد. 40

تعمیر و نگهداری.. 41

بخش چهارم. 45

واگذاری و کنارگذاری اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 45

فروش اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 46

کنارگذای اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 46

عدم استفاده موقت از اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 47

معاوضه اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 48

کنار گذاشتن قهری یا اجبرای اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 49

خلاصه و جمع بندی.. 50

نحوه انعکاس اموال، ماشین آلات و تجهیزات در صورتهای مالی.. 52

کنترلهای داخلی در مورد اموال، ماشین آلات و تجهیزات... 54

هدف از استقرار سیستم کنترل داخلی.. 54

سندها و فاکتورهای مورد استفاده در سازمان.. 74



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 26 صفحه

چکیده

نگاه نظریه پردازان به کیفیت بصورت خطی بوده که این تعریف از کیفیت برای سازمانهای خدماتی امروزی بمنظور باقی ماندن در عرصه رقابت که نیازمند ارتقای کیفیت خدمات خود بوده جامع و کامل نمی­ باشد. بدین منظور در تحقیق حاضر مدل تلفیقی کانو و سروکوال استفاده شده است که حذف فرضیه خطی را بهمراه دارد. در اولین گام عوامل کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال تعیین و سپس عملکرد کنونی شرکت در ارائه این خدمات از دید مشتریان و انتظارات آنها از کیفیت خدمات ذکر شده مورد ارزیابی قرار گرفته است. با توجه به فاصله بین انتظارات مشتریان و عملکرد کنونی شرکت در ارائه این خدمات، خدمات به دو دسته ضعیف و قوی تقسیم می­ شود. در دومین گام از پژوهش با تلفیق مدل کانو و سروکوال، عوامل کیفیت خدمات بر اساس مدل کانو طبقه بندی شده تا مشخص شود کدام ویژگی کیفیت خدمات که توسط مدل سروکوال تعیین و مورد ارزیابی قرار گرفته، دارای اهمیت استراتژیک در ارتباط با رضایت مشتریان است.

مقدمه

بخش خدمات در بسیاری از کشورهای صنعتی به عنوان بخش حاکم و مسلط اقتصادی بدل شده است. از طرفی برخی عقیده دارند که کیفیت خدمات زمینه بعدی در رقابت بین المللی خواهد بود ( مرشا[1] و آدلخا[2]، 1992) با افزایش سهم خدمات، تشدید رقابت، افزایش هزینه ها، کاهش بهره وری در موسسات ارائه کننده خدمات و همچنین نگرانی های مصرف کنندگان در تنزل سطح کیفیت خدمات دریافت شده رو به فزونی گذاشته، از این رو توجّه به کیفیت خدمات الزامی است. موسسات خدماتی سه وظیفه عمده بازاریابی را بر عهده دارند، آنها باید تمایز رقابتی، کیفیت خدمات و بهره وری خود را افزایش دهند. به دلیل رقابت شدیدی که در بخش خدمات وجود دارد، به وضوح نیاز به یک وجه تمایز احساس می شود، چراکه در غیر این صورت تنها عامل تمایز قیمت ارائه شده توسط موسسات خدماتی خواهد بود. بعبارت دیگر مشتریان نسبت به قیمت حساس خواهند بود.


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه30

فهرست مطالب

نظام مالیاتی

1- مالیاتهای مستقیم

الف: مالیات بر دارائی :
ب : مالیات بر درآمد:

2 - مالیاتهای غیر مستقیم

الف : مالیات بر واردات
ب : مالیات بر مصرف و فروش :

مالیات بر حسب تعریف سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) پرداختی است الزامی و بلاعوض. مالیات ممکن است به شخص، موسسه، دارایی و غیره تعلق گیرد. چنین تعریفی پرداخت های تامین اجتماعی را هم در بر می گیرد، حال آن که بر حسب مقررات و عرف مالیاتی ایران اصطلاح مالیات پرداخت های اخیر را شامل نمی گردد.

تعریف مالیات

به مثابه یک نوع هزینه اجتماعی است که آحاد یک ملت در راستای بهره وری از امکانات و منابع یک کشور موظفند آنرا پرداخت نمایند تا توانائی های جایگزینی این امکانات و منابع فراهم شود.

مالیات در واقع انتقال بخشی از درآمدهای



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه19

فهرست مطالب

اقتصادی

اطلاعات عمومی

بازاریابی

مدیریت مشاغل عمومی

اداره بهداشت

رشته فرعی

هدف : برای کسب تجربه آستین بالا بزنیم

تسهیلات : ابزارهای شغلی

مدیریت و اقتصاد

چه وقت جهان دستخوش تغییر می شود؟ منظور ما تغییر در تجارت است . اگر رهبری 500 کمپانی (شرکت) به عهده شما بود . به عنوان موسس شرکت تغییرات اساسی را ابتدا از آشپرخانه و سرویس های دستشویی شروع می کردید.

در دانشگاه spring field ، بخش مدیریت اقتصادی ، مهمترین مکان برای شروع تغییرات خواهد بود . اگر بخواهید تغییراتی در تجارت جهانی ایجاد کنید. ابتدا باید این تغییرات را در محیطی که هستید به وجود آورید به هر یک از مجلات و نشریات أانشگاهی که نظری بیندازید مشاهده خواهید کرد که سنت، رهبری مشاغل و ابعاد گسترده آن دردانشگاه spring field نمود پیدا می کند.

این دانشگاه در محیط پیرامون خود بازارهائی را ایجاد نموده است.

در این دانشگاه بین فارغ التحصیلان نه تنها مباحث فلسفی مطرح می شود بلکه، گفتگو درباره روح و فکر و جهان آخرت بحث های مفصلی را به همراه دارد این افکار در زندگی و شغل و تحصیلات ما ریشه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
((اطلاعیه

توجه توجه

1.تمامی محصولات بصورت کامل آپلود شده و از هم اکنون قابل دانلود میباشد

2.تخفیف 30% برای تمامی محصولات از هم اکنون تا 24 ساعت .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاسخنامه

دانلود پاسخنامه سوالات چهارگزینه ای کتاب حسابداری صنعتی 1 نوشته دکتر محمد قسیم عثمانی و علی قاسم زاده

شامل فصل های اول تا هشتم به همراه آمار کلی تست ها از هر فصل



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 3 صفحه می باشد.

آشنایی با مکان کار آموزی

تاریخچه فعالیت و سابقه شرکت شرکت ریخته گری آلومینیم ایران خودرو ( سهامی خاص ) در تاریخ 7/6/79 تحت شماره 165670 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است . طبق ماده 3 اساسنامه موضوع فعالیت شرکت عبارتست از : الف- طراحی ، مهندسی ، تحقیق ، تولید ، خرید و فروش هر نوع قطعات ریخته گری یا ماشینکاری شده آلومینیومی و غیر آلومینیومی . ب- خرید و فروش ، صادرات و واردات مواد اولیه اعم از مصرفی یا تولیدی ، خدمات پس از فروش و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات و ابزار آلات مربوط به قطعات ریخته گری . ج- ماشین کاری قطعات آلومینیومی . سرمایه و سهامداران سرمایه شرکت به مبلغ یک میلیون ریال و منقسم به یک هزار ریالی می باشد . 97% سهام شرکت متعلق به شرکت گسترش صنایع ایران خودرو و سه درصد باقیمانده در اختیار اعضاء هیئت مدیره می باشد .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
بیمارستان

افزایش روزافزون زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) و لزوم ارائه&zwnj ی صحیح و بهتر خدمات فرهنگی اجتماعی و توسعه و تداوم این امر و نیز محبوبیت جهانی این مرکز، باعث شد که افق نگاه آستان قدس رضوی این بار خدمات درمانی را مورد توجه خویش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب درمانی برای زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصی نقاط دنیا، پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی رضوی را از سال 1375 آغاز کرد.
در اجرای این پروژه، از نظرات فنی مشاوران داخلی و خارجی کمک گرفته شده و ساختمان بیمارستان با بهترین سازه&zwnj ها و مطابق با استانداردهای ملی در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبیعی از ایمنی کامل برخوردار است.

این فایل دارای 22 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل