آسان خرید 2

  • ۰
  • ۰
دانلود

مقدمه

&rlm کودکان زیریناى فرهنگ و اعتبار هر خانواده و نهایتاً هر جامعه را تشکیل &rlm مى دهند . تربیت این غنچه هاى بوستان زند گى حد و مرزى نمى شنا سد. اگر بپذیریم که تعلیم و تربیت در تعیین سرنوشت کودک و شکل بخشیدن به &rlm شخصیت او و نیز در رفتار و زندگى آینده اش چه تأثیرى مى گذارد و اگر به &rlm این نکته توجه کنیم که کودک خود روزى پدر و مادر مى شود و همچنین اگر به ضرورت تغذیه مناسب جسم و روان او از دوران جنینی تا مراحل مختلف رشداندکى بیندیشیم آنگاه مى توانیم اذعان کنیم که این مسئله ابعاد بسیار پیچیده اى دارد . دنیاى تعلیم و تربیت کود کان یکسره در حال تغییر است و سالهاى آتى &rlm براى کودکان و والدین و هم معلمان جالبتر خواهد بود ودر دو دهه اخیر &rlm در کشور ما هم والدین و هم مربیان و هم معلمان توجه ویژه اى به بهبود رشد و &rlm پرورش کودکان پیدا کرده اند و اهمیت تعلیم و تربیت در دوران کود کى براى سعادت آتی آدمی بیشتر شناخته شده است . این توجه و شناخت به صورتی &rlm هدفدار بر محتوا و برنامه و روش آموزش و پرورش کودکان تأثیر بخشیده است.

&rlm اکنون همه اولیاء و مربیان و علاقمندان به تعلیم و تربیت معتقدند که کودکان ما &rlm همگى باید از امکاناتى براى تربیت برخوردار شوند که بتوانند جاى خود را درجامعه پیچیده کنونی و دنیای پیچیده تر آینده پیدا کنند برای این منظور بویژه &rlm باید از دانش هاى جدید بهره گرفت. مثلأ براى بهبود تغذیه و بهداشت کودکان لازم است از دستاوردهای علوم پزشکی و بهداشت و تغذیه استفاده کنیم و در &rlm امر تأمین امنیت و شادمانى و بازى و زبان آموزى و رشد تفکر و تخیل و&rlm خلاقیت آنان از دانش روانشناسى تربیتى بهره مند شویم.

برخوردا رى کودکان از تجارب مثبت مستلزم آن است که ما در چگونگى&rlm ارتباط با کودکان انتشار بیشتر و بهتر جملات و کتب کودکان ، کسترش فعالیت&rlm کانون های رشد و زوجهای جوان و بزرگسالان براى کمک به تربیت کودکان با زند گى و بهبود برنامه هاى رادیویى و تلویز یونى در زمینه قصه گویى و نمایش هنرهاى کودکان کاهش و افسردگى از محیط زندگى بچه ها و تسهیلات براى حفاظت از رشد آنان توسعه و بهسازى آموزش عمومى و تأمین امکان تحصیل &rlm همه کودکان پنج تا یازده ساله در مدارسى که از تفاوت تجهیزات و برنامه هاى مناسب مربیان و معلمان و کارشناسان و مدیران دانش آموخته و مجرب و دلسوز&rlm برخوردار باشد تحول مناسبی بوجود آوریم . این گونه اقدامات اساس فرهنگی و آموزش و پرورش است که می تواند پایه های محکم سعادت مردم و استقلال و آزادی و آبادانی کشور ما را بسازد.

در این تحقیق سعی شده است ضمن تعریف مراکز پیش دبستانی&rlm تاریخچه ایجاد مراکز پیش دبستانى در جهان و ایران فراهم شود . ویژگی هاى &rlm رشد کود کان در سنین پیش دبستانى و همچنین اهمیت این سالها به عنوان &rlm مرحله حساس در یادگیرى از نکات دیگر تحقیق است سپس به بررسى اهداف &rlm و ضرورت گسترش این مراکز به عنوان راهکارهاى مهم این دوره بحث و&rlm بررسى مى شود .

فهرست مطالب

عنوان

مقدمه

بیان مسئله

فرضیه

تعاریف

مرکز پیش دبستانی قبل از دبستان

دوران پیش دبستانی قبل از دبستان

تاریخچه

&rlm تاریخ تحول نگرشهاى نسبت به کودک از گذشته تا کنون

تاریخچه شکل گیرى مراکز پیش دبستانی در ایران

آموزش پیش دبستانی

&rlm ویژگیهاى رشد کود کان در سنین پیش دبستانى

&rlm اهمیت سالهاى پیش دبستانی به عنوان مرحله حساس دریادگیرى و آموزش

اهداف

&rlm الف). دوران پیش دبستانى

&rlm آموزش رعایت نوبت و صبر کردن

&rlm ب). مراکز پیش دبستانی

ضرورت گسترش مراکز آموزش قبل از دبستان

2- ضرورت اقتصادی

خلاصه تحقیق و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

این فایل شامل 31 صفحه word می باشد



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-108813-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%8a%d8%b4-%d8%af%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d9%82%d8%a8%d9%84/
  • ۹۵/۰۷/۰۷
  • hffjh gjgjgjk

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی